انیمیشن و گرافیک سه بعدی

انیمیشن و گرافیک سه بعدی

انیمیشن و گرافیک سه بعدی

انیمیشن و گرافیک سه بعدی

اخر کار مدلینگ ماشین

این از اخرکار این پروژم امیدوارم لذت ببرید 


اینم رندر با سایز بزگتر و قشنگتر 

http://pic-ups.com/images/smspersia02jyj.jpg

یک تست جدید دیگه

اینم یه تست دیگه اومیدوارم لذت ببرید

تست رندر

تست رندر از مدلی که چند روز پیش زدم - تکمیل تکمیل نیست 

رندر من برای مایا 2011

پلاگین رندر من برای مایا 4 (2011و2010و2009) احتمالا کرک نداره

RenderManForMaya-Maya2011-4.0.0-osxLeopard_x86 Installer
RenderManForMaya-Maya2011-4.0.0-osxLeopard_x86-64 Installer
RenderManForMaya-Maya2011-4.0.0-windowsVista_x86-64 Installer
RenderManForMaya-Maya2011-4.0.0-windowsXP_x86 Installer 


http://rapidshare.com/files/42988187...0_for_Maya.zip

---------------------------------------------------------------------

رندر من برای مایا-دانلود رندر من برای مایا2011- رندر من - پلاگین رندر - رندر من مایا -رندر من 2010- رندرمن 2011- رندرمن 2009- دانلود رندر من - موتور رندرمن - سریع ترین موتور رندر جهان -

بانک تکسچر

بهترین سایت برای تکسچر ، در این سایت می تونید بهترین تکسچرو برای مدلتون دانلود کنید ، کاملا رایگان

http://www.cgtextures.com/


دانلود تکسچر- جدید ترین تکسچرهای  اماد -تکسچر سه بعدی - عکس برای مدل - متریال برای مدل سه بعدی - تکسچر چیه - متریال برا ی کار سه بعدی - تکسچر- دنیای  تسچر- 

ادامه کار مدلینگ

اینم ادامه کار اومیدوارم لذت ببرید


نمای دیگر 


مدلینگ ماشی- مدلینگ ماشین سه بعدی - مدلینگ بی ام دبیلیو - BMW X6 - MODLING BMWX6 -اس ام اس پرشیا - مدلینگ حرفه ای

bmw x6

اینو دیروز مدل کردم  4 ساعتی طول کشید 


وایر  http://pic-ups.com/images/smspersia2.jpg


دانلود کتاب طراحی شخصیت کارتونی

طراحی شخصیت کارتونی - کتاب طراحی کاراکتر- اموزش طراحی کاراکتر - دانلود طراحی شخصیت کارتونی - طراحی حرفه ای کاراکتر- اموزش ساخت کاراکتر- اموزش طراحی - کتاب اموزشی طراحی 

نمونه از blend shape

این یک نمونه از blend shape هست 

از منوی انیمیشن - دیفورمرزو -بلند شیپ 

کلت کمری

کلت کمری

مایا منتال ری 

برای ساختکف هم از فلوید مایا استفاده شده

انیمیشن صورت

انیمیشن صورت 

نرم افزار مایا -موتور رندر مایا سافتوار - طراحی و مدلینگ 2 ساعت  - انیمیشن 2 ساعت - رینگ 8 ساعت - حجم : 1.3 مگابایت


کیس کامپیوتر

کیس کامپیوتر

نرم افزار مورد استفاده مایا


کیس کامپیوتر ساخته شده توسط مایا 

رینگ صورت

می خوام از امروز اموزش رینگ صورت و اگه شد انیمیشن صورتو اموزش بدم

برای رینگ کردن صورت از هیچ نرم افزار کمکی استفاده نمی کنم فقط blend shape مایا 

باblend shapeاز صورت کاراکتر کپی های رو می گیریم و اشکال مختلف صورتو  بدون اینکه تغییری در فیس ها داده باشم انجام می دیم 

بزودی تموزش کامل  رو همین جا برای دوستان میزارم 


اینو کاراکترو واسه اموزش درست کردم - اگه سرعت اینترنت بزاره اپلودش می کنم